mspuh

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av melissa070 - 2 augusti 2013 12:53

det går sjukt segt för mig nu.. jag vet inte hur länge jag har varit fast på just level 13.. 

men om 2 dagar får jag iallafall 10.000 fame, så det är ju bra..

såhär ligger vi till:


  

seegt.. 

   

 

hur levlar ni? anstränger ni er, eller gör ni bara som jag? chillar. för det är så att jag är sååå otroligt lat att jag inte orkar anstränga mig för saker som inte ger så mycket.. därför låter jag allting ta sin tid.. jag har inte bråttom med att levla..


Av melissa070 - 2 augusti 2013 12:38

jag har glömt å fråga er vad ni tycker om den nya designen! jag vill speciellt tacka coola fjortizen03 så mycket för att hon gjorde headern till mig, jag tycker att den blev skitbra! ;D


innan:



efter:  

 

funderar dock på om jag ska byta bakgrunden, men vi får se.. jag vill veta vad ni tycker   


Av melissa070 - 2 augusti 2013 11:57

jag har kommit på lite mer idéer till msp nu! 


30 önskningar: har du också varit med om att du fixat ihop en hel look i klädaffären, men att det inte gått att önska för att det är allderles för många saker redan på din önskelista.. hade man kunnat önska sig mer, eller åtminstonde kunnat gå in på sin profil, men ändå stannat i klädaffären.. hade det varit såååå mycket lättare!


rita i artbooks: hade det inte varit bra om man kunde uttrycka sin kreativitet genom att rita på msp! att dom fixar en ny avdelning där man kan rita hur mycket man vill, eller att man bara ska kunna i artbooks.. hmm..


garderob för ögon och huvfärg: är du också en sån som inte kan bestämma sig vilka ögon eller hudfärg man ska ha? hade vi haft en garderob för det hade vi inte behövat bekymra oss över det!


inte för att det var så många idéer denna gången..  men ändå 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag som skriver på denna bloggen heter melissa070 på msp. jag har spelat i 3 år. denna bloggen kommer handla mest om msp, sen får vi se..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad kan jag göra för att bloggen ska bli bättre?
 skriva mera!
 skriva mindre..
 ge upp!
 vet inte..
 skriva mer om msp
 skriva mer personliga saker
 skriva mer om andra spel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards