mspuh

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av melissa070 - 5 augusti 2013 13:21

beställde en Kirito nendroid för ett tag sedan och den kom idag!! jag blev så himla glad! vet ni inte vem kirito-kun är, så är det en kille från "Sword Art Online".. en anime som jag pratat om tidigare.. 
och "nendroid" .. om jag har förstått rätt så är det någon typ av samlarfigur? 


iallafall.. såhär ser den ut:


   

man kan byta ut ansiktet (det finns 3 stycken att välja på). Man kan också ändra armar, ben, svärd och händer.
sjukt coolt!


här är en teckning jag ritade för ett tag sedan också.. det ska föreställa kirito och Asuna om man inte ser det.. 

 
vad tycker ni? ;D

   
(här är dagens look också.. skriv gärna vad ni tycker om den också) xD

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag som skriver på denna bloggen heter melissa070 på msp. jag har spelat i 3 år. denna bloggen kommer handla mest om msp, sen får vi se..

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vad kan jag göra för att bloggen ska bli bättre?
 skriva mera!
 skriva mindre..
 ge upp!
 vet inte..
 skriva mer om msp
 skriva mer personliga saker
 skriva mer om andra spel

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

muspekare


Ovido - Quiz & Flashcards